Regulamin zamówień telefonicznych
w supermarkecie Opałek PSS Społem w Białymstoku.
Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień telefonicznych na towary dostępne w supermarkecie Opałek ul. M.C.Skłodowskiej 14B PSS Społem w Białymstoku, z dowozem do Klienta na terenie Białegostoku lub z odbiorem osobistym.
I. Postanowienia ogólne
- Sprzedawcą przyjmującym zamówienia drogą telefoniczną jest Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM w Białymstoku, Rynek Kościuszki 15, 15-950 Białystok, NIP 542-000-07-71.
- Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu przyjmującego zamówienia drogą telefoniczną w sklepie Opałek ul. M.C. Skłodowskiej 14 B i jest dostępny w sklepie Opałek PSS Społem Białystok oraz na stronie www.spolembialystok.pl.
- Sprzedawca zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnej realizacji zamówienia. Wymagane jest podanie przez Kupującego imienia i nazwiska, adresu (opcjonalnie, za zgodą Klienta) oraz numeru telefonu kontaktowego celem realizacji zamówienia. Organizator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym Uczestnik może się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych. Do kontaktu służy następujący adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
II. Definicje
- Sprzedający/Sprzedawca - rozumie się przez to Powszechną Spółdzielnię Spożywców SPOŁEM w Białymstoku, Rynek Kościuszki 15, 15-950 Białystok, NIP 542-000-07-71.
- Sklep – sklep Opałek PSS Społem w Białymstoku zlokalizowany przy ul. M.C.Skłodowskiej 14B
- Klient/Kupujący - osoba fizyczna lub osoba prawna składająca zamówienie telefoniczne.
- Towary - rozumie się przez to asortyment towarów i produktów dostępnych w chwili składania zamówienia w sklepie Opałek.
- Zamówienie - rozumie się przez to ustne oświadczenie woli złożone przez Klienta w celu nabycia wybranych towarów, przy wykorzystaniu połączenia telefonicznego wraz z określeniem daty i godziny odbioru osobistego w sklepie Opałek lub daty odbioru dostawy z dowozem przez kuriera.
- Dostawa - dowóz przez kuriera płatny 14,99zł, za zamówienie o minimalnej wartości 75zł na terenie miasta Białystok, w godzinach 10.00 do 19.00 od poniedziałku do piątku.
III. Składanie i odbiór zamówień składanych telefonicznie.
- Zamówienia telefoniczne należy składać pod numerem telefonu 693 503 504 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-17.00 z dostawą lub odbiorem osobistym na dzień składania zamówienia lub kolejny dzień roboczy.
- Warunkiem realizacji dostawy zamówienia na terenie miasta Białystok jest minimalna wartość zamówienia 75 zł. Zamówienia o wartości niższej niż 75 zł przygotowane będą do osobistego odbioru przez Klientów w sklepie Opałek.
- Do towarów i usług wyłączonych z zamówień telefonicznych należą: doładowania telefoniczne, paysafecard, jednorazowe i wieloprzejazdowe bilety komunikacji miejskiej oraz doładowania Białostockiej Karty Miejskiej.
- Produkty z kategorii alkohole oraz wyroby tytoniowe mogą być zamawiane i odbierane wyłącznie przez osoby, które ukończyły 18 lat.
- Sprzedawca ma ustawowy obowiązek potwierdzać pełnoletność osób kupujących produkty z kategorii alkohole oraz wyroby tytoniowe. W tym celu kurier dostarczający zamówione towary, w skład których wchodzi minimum jeden z w/w produktów ma obowiązek sprawdzić dokument tożsamości potwierdzający wiek Kupującego, a Klient zobowiązany jest do okazania tego dokumentu.
- Sprzedawca informuje Klienta o dostępnej ofercie towarów oraz o ich cenach w trakcie składania zamówienia i podane ceny są dla Klienta obowiązujące pomimo możliwych zaistniałych zmian w trakcie realizacji zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowo ograniczonego oferowania wybranych towarów świeżych tj.: mięso świeże, wędliny, ryby świeże, nabiał, pieczywo, owoce i warzywa itp., adekwatnie do ich dostępności w różnych porach dnia. W przypadku braku dostępności określonego towaru Sprzedawca zaproponuje Klientowi podobny towar dostępny w momencie składania zamówienia lub o określonej porze odbioru zamówienia.
- Minimalny czas oczekiwania na odbiór osobisty zamówienia złożonego telefoniczne wynosi 60 minut. Zamówienie może być zrealizowane na wybraną przez Klienta godzinę w dniu składania zamówienia lub w kolejnym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia, w godzinach otwarcia sklepu Opałek.
- Godziny odbioru zamówień z dowozem przez kuriera ustalone są w godzinach 10.00-19.00 od poniedziałku do piątku.
- Klient zobowiązany jest do odbioru Zamówienia w dniu zadeklarowanej realizacji Zamówienia, w uzgodnionej porze odbioru zamówienia, w godzinach otwarcia sklepu Opałek lub w godzinach dostaw.
- Sprzedawca zastrzega, że zamówienia przekraczające łączną wagę 30 kg nie będą wnoszone przez kuriera. W przypadku zamówienia towarów o łącznej wadze przekraczającej 30 kg (np. dwie zgrzewki napojów 1,5 l w pet oraz 10 kg dodatkowych zakupów), z dostawą, Kupujący ma obowiązek odebrać zakupy z auta kuriera we własnym zakresie.
- Zamówione towary zostaną spakowane w możliwie najmniejszą ilość toreb papierowych oferowanych przez sklep, przy odbiorze osobistym na życzenie Klienta mogą nie być pakowane. Koszty wydanych toreb ponosi Klient.
- Realizacja zamówienia Klienta oraz koszty dowozu zostaną udokumentowane dowodem sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury w przypadku zgłoszenia przez Klienta, w trakcie zamówienia telefonicznego takiego sposobu udokumentowania.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przyjmowania i realizacji zamówień zgodnie z kolejnością ich wpływania oraz zaznacza konieczność oczekiwania przez Klienta na połączenie w sytuacji gdy linia telefoniczna jest zajęta.
- Sprzedawca zastrzega, że w sytuacjach kumulacji Zamówień, sytuacjach nadzwyczajnych w tym siły wyższej, czas realizacji może ulec wydłużeniu, o czym Sprzedający każdorazowo będzie informował Kupującego w trakcie przyjmowania zamówienia.
- Zamówienie jak i dostawa mogą zostać odebrane przez Klienta osobiście lub przez inną wyznaczoną przez niego osobę pod warunkiem podania imienia i nazwiska składającego zamówienie oraz z zastrzeżeniem punktu III podpunkty 4 i 5.
- Zamówienie złożone telefonicznie, nieodebrane przez Klienta osobiście w uzgodnionym dniu odbioru lub nieodebrane od kuriera w uzgodnionym terminie dostawy zostaje anulowane.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów i niedokonywania wymian zakupionych pełnowartościowych i pozbawionych wad towarów.
- W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości towaru po zrealizowaniu zakupu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji Sprzedającemu stacjonarnie w sklepie Opałek lub za pośrednictwem poczty elektronicznej ma adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Reklamacja zostanie przyjęta i rozpatrzona na podstawie dowodu sprzedaży – oryginału lub kopii paragonu fiskalnego, faktury lub bankowego potwierdzenia płatności kartą. W przypadku uznania reklamacji złożonej drogą elektroniczną klient winien udać się do sklepu Opałek po zwrot należności. Poinformowany zostanie o tym drogą e-mailową.
IV. Płatność za towary, naliczanie punktów w programie lojalnościowym
- Płatność za zamówione towary następuje:
- przy odbiorze osobistym - w sklepie, na wyznaczonej kasie, na stoisku monopolowym w sklepie „Opałek”
- przy odbiorze dostawy z dowozem - u kuriera i może być zrealizowana za pomocą wszystkich dostępnych w sklepach Sprzedawcy form płatności tj.: gotówka, bony towarowe PSS Społem Białystok, karta pracownicza lub podarunkowa, kupony lub karta Pluxee, BLIK, płatność kartą bankową.
- W przypadku zamówienia z dowozem przez kuriera Klient nie ma możliwości użycia w trakcie płatności e-bonu PSS Społem w Białymstoku ani jego wydrukowania.
- Posiadaczom karty klienta PSS Społem w Białymstoku po jej okazaniu przed dokonaniem płatności za zamówienia odbierane osobiście naliczone zostaną punkty w programie lojalnościowym zgodnie z obowiązującym regulaminem Programu Lojalnościowego „Społem znaczy razem” PSS Społem w Białymstoku.
- Klient – posiadacz karty klienta PSS Społem Białystok „Społem znaczy razem”, w celu skorzystania z niej przy składaniu zamówienia z usługą dowozu, zobowiązany jest do podania numeru karty w trakcie telefonicznego składania zamówienia. Tylko w takim przypadku zostaną przyznane punkty na indywidualne konto Klienta w programie lojalnościowym. Nie ma możliwości naliczenia punktów w trakcie odbioru dostawy od kuriera.
- Punkty w programie lojalnościowym PSS Społem Białystok „Społem znaczy razem” nie są naliczane za wartość usługi dowozu.
-
Uwagi i wnioski Klientów do funkcjonowania zamówień telefonicznych można składać do 14 dni od daty złożenia zamówienia, za pośrednictwem adresu e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie: Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM w Białymstoku, Rynek Kościuszki 15, 15-950 Białystok. Rozpatrzenie wniosków nastąpi najpóźniej 14 dni od ich wpłynięcia.
Niniejszy regulamin obowiązuje od 12 sierpnia 2024 r.